Vi synger hver onsdag aften i musiklokalet på Helsingør Gymnasium. Sæsonen begynder med en sommerfest i slutningen af august og slutter med en koncert sidst i maj. Alle får mest ud af øveaftenerne, når korets medlemmer møder nogenlunde stabilt.
Nedenfor kan du læse vores velkomstfolder med meget mere information!
Det koster 1.400,- kr. per år at deltage, dog 700 kr. for yngre eller studerende.
Hvis du er interesseret i at synge med, kan du kontakte Marianne Koedt, på tlf. 2815 8290 eller mariannekoedt@gmail.com.
Vi savner især flere tenorer og basser - I er altid velkomne!
